•  Strada D23, Nr. 2-4, Mamaia Nord, Năvodari | Contact
  •  +40 731 687 440 | +40 746 391 251
ro

REGULAMENT 2017

Vila Pontica este situată în Mamaia Nord, la aproximativ 1,5 km de intrarea în stațiunea Mamaia. Vila este situata la aproximativ 200 de metri de plajă și de  noua promenadă ce face legătura între Mamaia Nord și Mamaia.

Locația este ideală pentru un sejur relaxant împreună cu familia și prietenii, într-o clădire ce combină stilul arhitectonic brâncovenesc cu cel mediteranean. Capacitatea cazării este de 15 camere duble si 5 suite. Fiecare dintre ele sunt amenajate individual și au acces la terasa comună. De asemenea toate camerele au vedere la grădina interioară și sunt dotate cu aer condiționat , televizoare cu ecran plat.

Vila beneficiază de o curte interioară cu piscină în aer liber , șezlonguri dar și de o grădină cu vegetație luxuriantă, spațiu ce oferă o răcoare plăcută chiar și în cele mai călduroase zile de vară. Acest spațiu intim se rupe de agitația obișnuită a unei stațiuni si  oferă intimitatea pe care oaspeții noștri o caută.

Vila Pontica vă mai pune la dispoziție un loc de joacă pentru copii, o sală pentru conferințe, parcare privată gratuită și acces gratuit la rețeaua Wi-Fi a hotelului. Restaurantul din cadrul complexului vă oferă un meniu variat cu specific mediteranean ,specialitatea casei fiind  pește proaspăt, prins zi de zi din Marea Neagră.

 

Dotari

Functionează în regim de vila turistica  3 stele  cu dotarile specifice: 

• parc amenajat pentru oxigenarea aerului și relaxare

• piscina in aer liber cu sezlonguri

• fantani cu caderi de apa

• restaurant  pentru servirea  micului dejun ,pranzului si a cinei

• servicii de receptie

• parcare  

• loc de joaca pt copii

• acces gratuit la wi-fi in toata incinta hotelului.

Dotari camere 

• TV LCD;

• frigider;

• telefon;

• uscator de par;

• terasa pentru servit cafea si loc de fumat.

• instalatia de purificare a apei existenta in vila  este pusa gratuit la dispozitia clientilor ;

• intreaga arie a hotelului beneficiaza prin retea wireless de acces gratuit la internet ;

Camerele au vedere la curtea interioară amenajată peisagistic

Recomandam vila noastră ca pe o destinatie de vacanta estivala ideala familiilor cu copii mici, dornice de liniste, odihna si relaxare.

 

Cazare copii  (0-14 ani)

- copii 0-3 ani beneficiaza de gratuitate la cazare ,mic  dejun inclus si patut dupa caz ;

- copii 3-6 ani beneficiaza de gratuitate la cazare si achita mic dejun valoare 5euro/zi ;

- copii 7-14 ani achita cazare 25% din pret cazare /zi si mic dejun in valoare de 3,5 euro/zi cu pat suplimentar inclus;

- numar copii (0-14 ani) cazati suplimentar intr-o camera maxim 1;

- numar copii(0-14 ani) cazati suplimentar intr-o suita maxim 2;

-copii mai mari de 14 ani au regim de cazare adulti.

Puncte de interes limitrofe  

250m - plaja lată cu un nisip foarte fin și marea cu o adâncime de aproximativ 1m pe o lungime de 200m în larg este ideală sporturilor moderne nautice ,kiting, skijet și surfing:

100m - El Paradiso Beach;

200m - Kazeboo - plajă, club și sporturi nautice;

300m - El Comandante;

1500m - Zona Summerland ( Loft; Le Gaga ; Ego; Fratelli, Crazy Beach).

Distante 

* 800 m terenuri de tenis si alte sporturi Hanul Piratilor ;

* 11 km Centru de congrese (Centru Expozitional & Targ)

* 13 km Autostrada A2 (Bucuresti-Constanta)

* 15 km pana in   Centru Constantei; Portul Turistic Tomis- fiind  una dintre locatiile celebre ale orasului Constanta.

* 17 km pana la  Gara Feroviara - Constanta

* 25 km (24 minute cu autovehicul) Aeroport - CND Mihail Kogalniceanu - Constanta * 116 km (1 ora si 30 minute) Delta Dunarii - Tulcea

* 228 km pana la  Bucureşti

* 240 km (2 ore cu autovehicul) Aeroport  – Bucuresti Otopeni

 

Program 

Program receptie: nonstop

Program  mic dejun: 8:00-10:00

Program bar și restaurant: 12:00-23:00

Program curatenie  camera :9:00 -14:00

 

Modalitati REZERVARE

- REZERVARE PENTRU MINIM 3 NOPTI  

- prin e-mail pe adresa office@ponticalitoral.r0;

- prin fax: +40-241-657545

- prin telefon: +40-746-391251, +40-731-687440, +40-341-145776 (zilnic intre orele 9:00 si 22:00 ora Romaniei)

 

 La primirea unei solicitari pentru rezervarea cazarii vor fi necesare urmatoarele informatii de la solicitant: 

- numele si prenumele;

- cod numeric personal;

- numarul de persoane si perioada de cazare;

- numar de telefon si adresa de email;

 

Modalitati PLATA 

IMPORTANT!

Plata avansului se va face dupa emiterea facturii proforma, prin: 

- transfer bancar;

-  card (similar procedeului Booking.com);

-unitatea va transmite posesorului, in scris,confirmarea rezervarii pe adresa de e-mail de indata ce avansul este achitat;

 

Anularea REZERVARII 

- cu cel putin 12 zile inaintea zilei de cazare, avansul achitat se va restitui integral.

- in caz de anulare cu mai putin de 12 zile sau neprezentare se va pierde suma achitata in avans.

 

Procedura de cazare (check-in)

- cazarea se face zilnic incepand cu ora 14:30(check in);

- se va face dovada platii avansului;

- se vor completa fisele de cazare;

- se va achita la intrarea in vila restul sumei aferente sejurului; 

- se va verifica la sosire lista de inventar a camerei .

 

Este acceptata plata cu:

- card (Visa, Mastercard, Maestro); 

- in NUMERAR;

 

Procedura de eliberare a camerei (check-out)

- eliberarea camerelor se face pana la ora 11:30(check out).

- predarea si verificarea  listei de inventar a camerei in aceleasi conditii , eventualele  lipsuri sau degradari ale bunurilor din camera ,vor fi suportate financiar in raport cu dauna provocata.

Conform practicii internationale, dupa aceasta ora, la solicitarea clientilor si atunci cand mai exista spatii de cazare disponibile, se aplica tarife speciale pentru prelungire si ramanere in camera sau in incinta vilei, dupa cum urmeaza:

- pentru ramanerea pana la ora 16:30 se va incasa 25% din tariful cazarii zilnice afisat la receptie/camera;

- pentru ramanerea pana la ora 18:30 se va incasa 50% din tariful afisat la receptie/camera;

- pentru ramanerea dupa ora 18:30 se va aplica suplimentar costul unui tarif zilnic afisat la receptie/camera.

 

Curatenie  CAMERA 

- prosoapele se schimba o data la 48 de ore;

-lenjeria se schimba o data la 72 de ore;

-curat ,aspirat,sters praf se face o data la 72 ore;

-sacii de gunoi se vor scoate in fiecare dimineata intre orele  08:00-10:00 in fata usii pentru a fi preluati de catre personal.

 

Fumatul 

In conformitate cu legislatia europeana, fumatul este interzis in camere si in spatiile inchise. Vestea buna pentru fumatori este suprafata mare a terasei aferente camerelor si restaurantului unde se poate fuma in voie dar nu prea mult pentru ca dauneaza sanatatii.

 

Siguranta 

Vila este dotată cu sisteme de monitorizare de supraveghere video. 

Nu ne asumam raspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate in incinta vilei. Spatiul de parcare este asigurat pentru toate cele 20 camere de cazare ale vilei  . 

 

Animale de companie 

Unitatea accepta animale de companie .

Cazarea se va face prin prezentarea la sosirea in vila a certificatului national/international de sanatate (sa cuprinda si vaccinarile).

Taxa de plata reprezinta 5 euro talie mica/zi ,10 euro talie medie sau inalta/zi  .

Vizitatori 

Puteti primi vizitatori in camera dumneavoastra intre orele 08:00 si 20:00, fara costuri suplimentare. In cazul in care primiti oaspeti in intervalul 20:00 si 8:00 acestia vor trebui sa achite diferenta de tarif si sa se inregistreze la receptie.

 

Confidentialitate 

Nu vom folosi niciodata datele cu caracter personal fara sa avem in prealabil acordul dumneavoastra.

Protectia mediului 

FIȚI ALĂTURI DE NOI ÎN APĂRAREA MEDIULUI NOSTRU!

Imaginaţi-vă tonele de prosoape spălate zilnic în hotelurile din întreaga lume fără a fi 

necesar, dar gândiţi-vă la cantităţile imense de detergenți folosiţi care poluează apa. 

Vă rugăm să decideţi singuri:

Prosoapele lăsate pe podea înseamnă: \"Vă rog să le schimbaţi\"

Prosoapele aşezate pe suportul de prosoape înseamnă: \"Le voi folosi din nou\"

Pentru un mediu  ambient sănătos.                                                                                                        

(Mesajul-Pro Natura)

 

Dispute si reclamatii

 Clientul este raspunzator fata de vila pentru daunele provocate celorlalti clienti sau personalului, cladirilor, mobilierului si echipamentelor vilei daca greseala/intentia le poate fi imputata. Raspunderea unităţții se limiteaza la valorile depuse in seiful de la receptie. Raspunderea vilei nu se extinde asupra autovehiculelor sau incarcaturii acestora, numai dupa predarea autovehiculului si a cheilor de contact. Ne rezervam dreptul de a refuza cazarea sau servirea in restaurant a clientilor in stare de ebrietate, nepoliticosi sau turbulenti care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii vilei sau deranjeaza alti clienti. Ne rezervam dreptul de a debita cardul oaspetilor nostrii in urmatoarele cazuri: - cand ati plecat fara sa platiti; - cand prin cazarea dumneavoastra ati produs daune; - cand nu ati anulat rezervarea la termenele stabilite mai sus. Vom incerca sa rezolvam pe cale amiabila orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara. In cazul in care acest lucru nu este posibil va intra sub jurisdictia Judecatoriei Constanta.

 

Fidelizare 

Ne rezervam dreptul de a acorda bonusuri si discount-uri in scopul fidelizarii clientilor nostrii.Consideram ca orice client in momentul accesarii oricarui serviciu oferit de unitatea Vila Pontica (vila, restaurant, bar, sala de conferinta, piscina) a luat la cunostinta de termenii si conditiile mentionate mai sus si le-a acceptat tacit.

Politica hotelului poate fi oricand modificata fara notificare